Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{866006, author = {Doležalová, Lenka}, address = {Olomouc}, booktitle = {X. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a V. mezinárodní dramaterapeutická konference.}, edition = {1.}, keywords = {a student with hearing impairment, specific needs of students with hearing impairment, communication of hearing-impaired people, advisory and assistant services at universities}, location = {Olomouc}, isbn = {978-80-903832-7-2}, title = {Specifika terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením .}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 866006 AU - Doležalová, Lenka PY - 2009 TI - Specifika terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením . CY - Olomouc SN - 9788090383272 KW - a student with hearing impairment, specific needs of students with hearing impairment, communication of hearing-impaired people, advisory and assistant services at universities N2 - Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Zaměřuje se převážně na možnosti podpory, poradenství a asistentských služeb, jež jsou těmto studentům poskytovány prostřednictvím center nebo středisek zřízených při jednotlivých fakultách, příp. univerzitách. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy. Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Zaměřuje se převážně na možnosti podpory, poradenství a asistentských služeb, jež jsou těmto studentům poskytovány prostřednictvím center nebo středisek zřízených při jednotlivých fakultách, příp. univerzitách. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy. Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Zaměřuje se převážně na možnosti podpory, poradenství a asistentských služeb, jež jsou těmto studentům poskytovány prostřednictvím center nebo středisek zřízených při jednotlivých fakultách, příp. univerzitách. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy. Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Zaměřuje se převážně na možnosti podpory, poradenství a asistentských služeb, jež jsou těmto studentům poskytovány prostřednictvím center nebo středisek zřízených při jednotlivých fakultách, příp. univerzitách. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy. ER -
DOLEŽALOVÁ, Lenka. Specifika terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením . In \textit{X. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a V. mezinárodní dramaterapeutická konference.}. 1. vyd. Olomouc, 2009, 17 s. ISBN~978-80-903832-7-2.
|