k 2009

Interactive Flash animations cooperating with real systems

HRBÁČEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Interactive Flash animations cooperating with real systems

Název česky

Interaktivní Flash animace spolupracující s reálnými systémy

Vydání

10th internation conferece Virtual university Bratislava, 2009

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Flash; e-learning; reálné systémy

Klíčová slova anglicky

Flash; e-learning;real systems;

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 15. 12. 2010 20:01, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Interactive Flash animations, didactic games and various multimedia applications have a very important role in educational technologies nowadays. A system which brings a brand new dimension to these animations is being developed at the Department of technical education and information science of Masaryk University. This system makes possible a connection of interactive animations and a real system which is controlled from the animation. It is also possible to control the animation from the real system. This offers us a possibility to see the whole system and to practically verify every single phase of its functioning. This system can be also controlled from more computers at the same time. An advantage of this system is the clearness and the interestingness that simple videos and animations wont ever reach.

Česky

Interaktivní Flash animace, didaktické hry i různé multimediální aplikace v dnešní době zaujímají přední místo ve výukových technologiích. Na katedře vyvíjíme systém který do těchto animací přináší zcela novou dimenzi. Systém umožňuje k interaktivním animacím připojit reálný systém, který je řízen z animace, nebo z něl lze řídit animaci. To přináší možnost si systém prohlédnout, osahat, prakticky ověřit jednotlivé fáze jeho činnosti, přímo na něm provádět měření a v neposlední řadě i poutavost, kterou animace či videa nikdy nemohou dosáhnout. Systém však může být řízen i z více počítačů.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání