VUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ
HRBÁČEK, Jiří. VUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ. In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby. 2009. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | VUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ |
Název česky | VUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ |
Název anglicky | USE FLASH ANIMATIONS TO TEACH TECHNOLOGICAL SUBJECTS |
Autoři | HRBÁČEK, Jiří. |
Vydání | Strategie technického vzdělávání v reflexi doby, 2009. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Flash animace; simulace; animační nástroj; systém s vlastní inteligencí;výukové opory |
Klíčová slova anglicky | Flash animation; simulation;animation tool; a system with its own intelligence; training support |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 15. 12. 2010 20:03. |
Anotace |
---|
Interaktivní Flash animace můžeme vidět na webových stránkách. Díky Adobe AIR, nebo programu ZINC však pronikají i do off-line aplikací. Často jsou využívány při tvorbě různých multimediálních encyklopedií. Pomocí Flashe můžeme vytvářet různé simulátory. Není těžké vytvořit dokonce animace, které řídí systémy připojené k PC. Spojení skvělého animačního nástroje, možnosti vytvoření animace s vysokým podílem vlastní inteligence a připojení na externí systémy dává tvůrcům interaktivních výukových opor nevídané možnosti. Příspěvek nastiňuje některé možnosti využití ve výuce technických předmětů. |
Anotace anglicky |
---|
Interactive Flash animation can be seen on the website. With Adobe AIR, or the ZINC are also penetrate into the off-line applications. They are often used in the production of various multimedia encyclopedia. With Flash, you can create different simulators. Is not difficult to create animations that drive systems connected to the PC. Combining great animation tools, the possibility of creating animation with a high proportion of their own intelligence and connections to external systems gives creators of interactive teaching supports unprecedented possibilities. The contribution showes some possibilities for use in teaching technical subjects. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2024 20:44