2009
VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH
HRBÁČEK, JiříZákladní údaje
Originální název
VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH
Název česky
VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH
Název anglicky
USE OF OBJECTS WITH OWN INTELLIGENCE FOR BUILDING EDUCATIONAL SIMULATIONS IN FLASHI
Autoři
Vydání
Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania - Zborník príspevkov - 24. mezinárodná vedecko - odborna konferencia, 2009
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
flash;interaktivní;animace; komunikace, eLearning
Klíčová slova anglicky
flash; interactive; animation; communication; e-learning
Změněno: 15. 12. 2010 20:04, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Výukové simulace patří mezi velmi užitečné studijní opory. Jejich význam se neomezuje pouze na technické obory. V současné době se pro jejich tvorbu s výhodou využívá Adobe Flash. Tento nástroj patří mezi špičkové nástroje. Lze s ním vytvářet nejen simulace pracující na netu, ale i desktopové aplikace, nebo grafické interfaces pro různé programy vytvářené například ve VisualStudiu, C# apod. S přicházejícím Flash Playerem 10 dokonce i 3D. ActionScript 3 je plně objektově orientovaný a přinesl až desetinásobné zrychlení přehrávání SWF animací. Vytváření simulací je třeba také maximálně přizpůsobit současným požadavkům. Měly by být dynamické a snadno modifikovatelné. Je třeba aby byla možná týmová práce při jejich vytváření. To vše klade důraz na jejich vnitřní strukturu. Příspěvek si klade za cíl ukázat jednu z možností, jak tyto požadavky splnit používání objektů s vlastní inteligencí.
Anglicky
Training simulations are among the very useful study support. Their importance is not confined to the technical disciplines. At present, for their creation to benefit uses Adobe Flash. This instrument is among the top tools. Can it create a simulation, not only working on the Internet, but also the desktop application, or graphic interfaces for different programs, for example, created in VisualStudio, C #, etc. In the coming Flash Player 10, even 3D. ActionScript 3 is fully object-oriented and brought up to ten times the acceleration playing SWF animations. Creating the simulations should also adjust the maximum current requirements. They should be dynamic and easily modifi. There is a need to be working at the time of their creation. This emphasis on their internal structure. The contribution aims to show one of the ways to meet these requirements the use of objects with their own intelligence.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|