2009
Metodika pro tvorbu a aplikaci didaktických prostředků propagujících vědu a techniku a profesní kariéru v rámci stávajících předmětů fyzika, chemie a technická výchova na základních školách
PECINA, Pavel, Petr SLÁDEK, Ivana VACULOVÁ, Renáta BEDNÁROVÁ, Denisa KAWULOKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Metodika pro tvorbu a aplikaci didaktických prostředků propagujících vědu a techniku a profesní kariéru v rámci stávajících předmětů fyzika, chemie a technická výchova na základních školách
Název česky
Metodika pro tvorbu a aplikaci didaktických prostředků propagujících vědu a techniku a profesní kariéru v rámci stávajících předmětů fyzika, chemie a technická výchova na základních školách.
Název anglicky
Methodology for the creation and application of educational resources that promote science and technology and professional career within existing subjects physics, chemistry and technical education in primary schools
Autoři
PECINA, Pavel, Petr SLÁDEK, Ivana VACULOVÁ, Renáta BEDNÁROVÁ, Denisa KAWULOKOVÁ, Jiří ŠIBOR, Ladislav DVOŘÁK, Tomáš MILÉŘ a Petr NOVÁK
Vydání
1. vydání. Brno, 72 s. Pd -55/09-02/58, 2009
Nakladatel
PdF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5088-4
Klíčová slova česky
Metodika textilní materiály motivace žáků výukové cíle výukové metody učební pomůcky volba povolání příprava na výuku
Klíčová slova anglicky
Methodology textile materials motivating students teaching objectives teaching methods teaching aids choice of profession training in teaching
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2010 13:20, Mgr. Martina Dvořáková
V originále
Monografie je výsledkem výzkumného projektu NPV II č. 2E08026. Publikace je věnována problematice metod, forem a prostředků zaměřených na zatraktivnění technických a přírodovědných disciplín ve výuce na základních školách. Je určena učitelům přírodovědných a technických předmětů na druhém stupni základních škol. Cílem studie je poskytnout učitelům průvodce, který by jim mohl pomoci při zařazení těch metod, forem a prostředků do výuky, které žákům zatraktivní přírodní a technické předměty. Ve studii jsou uváděny příklady z textilní oblasti i z ostatních oborů v návaznosti na předměty: fyzika, chemie a praktické činnosti.Monografie je výsledkem výzkumného projektu NPV II č. 2E08026.
Anglicky
The monography is a result of the research project NPV II 2E08026.Publication is devoted to the issue of methods, forms and resources aimed at attracting technical and scientific disciplines in teaching in primary schools. The study aims to provide teachers with a guide that could help them in the classification of the methods, forms and resources into teaching, the pupils attractive natural and technological subjects. The study presented examples of textiles from other disciplines in the following subjects: physics, chemistry and practical work. Publication is devoted to the issue of methods, forms and resources aimed at attracting technical and scientific disciplines in teaching in primary schools. Is for teachers of science and technical subjects at secondary schools. The study aims to provide teachers with a guide that could help them in the classification of the methods, forms and resources into teaching, the pupils attractive natural and technological subjects.
Návaznosti
2E08026, projekt VaV |
|