B 2009

Metodika pro tvorbu a aplikaci didaktických prostředků propagujících vědu a techniku a profesní kariéru v rámci stávajících předmětů fyzika, chemie a technická výchova na základních školách

PECINA, Pavel, Petr SLÁDEK, Ivana VACULOVÁ, Renáta BEDNÁROVÁ, Denisa KAWULOKOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Metodika pro tvorbu a aplikaci didaktických prostředků propagujících vědu a techniku a profesní kariéru v rámci stávajících předmětů fyzika, chemie a technická výchova na základních školách

Název česky

Metodika pro tvorbu a aplikaci didaktických prostředků propagujících vědu a techniku a profesní kariéru v rámci stávajících předmětů fyzika, chemie a technická výchova na základních školách.

Název anglicky

Methodology for the creation and application of educational resources that promote science and technology and professional career within existing subjects physics, chemistry and technical education in primary schools

Autoři

Vydání

1. vydání. Brno, 72 s. Pd -55/09-02/58, 2009

Nakladatel

PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5088-4

Klíčová slova česky

Metodika textilní materiály motivace žáků výukové cíle výukové metody učební pomůcky volba povolání příprava na výuku

Klíčová slova anglicky

Methodology textile materials motivating students teaching objectives teaching methods teaching aids choice of profession training in teaching

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2010 13:20, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

Monografie je výsledkem výzkumného projektu NPV II č. 2E08026. Publikace je věnována problematice metod, forem a prostředků zaměřených na zatraktivnění technických a přírodovědných disciplín ve výuce na základních školách. Je určena učitelům přírodovědných a technických předmětů na druhém stupni základních škol. Cílem studie je poskytnout učitelům průvodce, který by jim mohl pomoci při zařazení těch metod, forem a prostředků do výuky, které žákům zatraktivní přírodní a technické předměty. Ve studii jsou uváděny příklady z textilní oblasti i z ostatních oborů v návaznosti na předměty: fyzika, chemie a praktické činnosti.Monografie je výsledkem výzkumného projektu NPV II č. 2E08026.

Anglicky

The monography is a result of the research project NPV II 2E08026.Publication is devoted to the issue of methods, forms and resources aimed at attracting technical and scientific disciplines in teaching in primary schools. The study aims to provide teachers with a guide that could help them in the classification of the methods, forms and resources into teaching, the pupils attractive natural and technological subjects. The study presented examples of textiles from other disciplines in the following subjects: physics, chemistry and practical work. Publication is devoted to the issue of methods, forms and resources aimed at attracting technical and scientific disciplines in teaching in primary schools. Is for teachers of science and technical subjects at secondary schools. The study aims to provide teachers with a guide that could help them in the classification of the methods, forms and resources into teaching, the pupils attractive natural and technological subjects.

Návaznosti

2E08026, projekt VaV
Název: Vývoj a pilotní odzkoušení metodiky pro vytváření a používání didaktických prostředků propagujících technické disciplíny a výzkum ve výuce na základních školách
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vývoj a pilotní odzkoušení metodiky pro vytváření a používání didaktických prostředků propagujících technické disciplíny a výzkum ve výuce na základních školách