J 2009

Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy

ŠEĎOVÁ, Klára

Základní údaje

Originální název

Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy

Název anglicky

Silent Partnership: Relations between Parents and Female Teachers in Primary schools

Autoři

ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant)

Vydání

Studia paedagogica, Brno, Masarykova univerzita, 2009, 1803-7437

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/09:00038414

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

rodina; škola; spolupráce; zapojování; partnerství

Klíčová slova anglicky

family; school; cooperation; involvement; partnership

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 1. 2010 15:53, prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento text představuje empirickou studii, jež se na základě dat z kvalitativního výzkumného šetření mezi rodiči a učitelkami prvního stupně základní školy snaží popsat podoby interakce a komunikace mezi rodinou a školou.

Anglicky

Based on qualitative research with parents and primary school teacher, this text is an empirical study endeavouring to disclose the forms of interaction and communication between the family and the school.