2009
Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy
ŠEĎOVÁ, KláraZákladní údaje
Originální název
Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy
Název anglicky
Silent Partnership: Relations between Parents and Female Teachers in Primary schools
Autoři
ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant)
Vydání
Studia paedagogica, Brno, Masarykova univerzita, 2009, 1803-7437
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/09:00038414
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
rodina; škola; spolupráce; zapojování; partnerství
Klíčová slova anglicky
family; school; cooperation; involvement; partnership
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 14. 1. 2010 15:53, prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
V originále
Tento text představuje empirickou studii, jež se na základě dat z kvalitativního výzkumného šetření mezi rodiči a učitelkami prvního stupně základní školy snaží popsat podoby interakce a komunikace mezi rodinou a školou.
Anglicky
Based on qualitative research with parents and primary school teacher, this text is an empirical study endeavouring to disclose the forms of interaction and communication between the family and the school.