Vzdělávání v institucích neformálního vzdělávání
NOVOTNÝ, Petr. Vzdělávání v institucích neformálního vzdělávání. In Pedagogická encyklopedie. 1. vyd. Praha: Portál, 2009, s. 520-525. neuv. ISBN 978-80-7367-546-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Vzdělávání v institucích neformálního vzdělávání |
Název anglicky | Education in institutions of nonformal education |
Autoři | NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 1. vyd. Praha, Pedagogická encyklopedie, od s. 520-525, 6 s. neuv. 2009. |
Nakladatel | Portál |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Kapitola resp. kapitoly v odborné knize |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/09:00030155 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
ISBN | 978-80-7367-546-2 |
Klíčová slova česky | celoživotní učení;vzdělávání;neformální vzdělávání;instituce |
Klíčová slova anglicky | lifelong learning;education;nonformal education;insitutions |
Štítky | Czech Republic, Education, educational needs, learning, lifelong learning |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 30. 3. 2010 15:19. |
Anotace |
---|
Institucemi neformálního vzdělávání rozumíme agentury, soukromé firmy či neziskové organizace, které poskytují organizované a záměrné vzdělávání, které nevede k dosažení stupně vzdělání. Nabídka institucí neformálního vzdělávání směřuje především k dospělým po ukončení počátečního formálního vzdělávání, kde vyplňuje prostor mezi formálním vzděláváním na straně jedné a spontánním učením prostřednictvím zkušenosti na straně druhé. Toto vzdělávání pokrývá větší část vzdělávacích potřeb dospělých. |
Anotace anglicky |
---|
Institucemi neformálního vzdělávání rozumíme agentury, soukromé firmy či neziskové organizace, které poskytují organizované a záměrné vzdělávání, které nevede k dosažení stupně vzdělání. Nabídka institucí neformálního vzdělávání směřuje především k dospělým po ukončení počátečního formálního vzdělávání, kde vyplňuje prostor mezi formálním vzděláváním na straně jedné a spontánním učením prostřednictvím zkušenosti na straně druhé. Toto vzdělávání pokrývá větší část vzdělávacích potřeb dospělých. |
Návaznosti | |
---|---|
1J017/04-DP2, projekt VaV | Název: Vzdělávání dospělých v různých fázích životního cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje |
Investor: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Vzdělávání dospělých v různých fázích životních cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje |
VytisknoutZobrazeno: 18. 10. 2024 12:53