TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Motivování nadaných žáků pomocí rodinného přírodovědného vzdělávání. In Výchova a nadání 3. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 36-50. Výzkumné zprávy 5. ISBN 978-80-210-5117-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Motivování nadaných žáků pomocí rodinného přírodovědného vzdělávání.
Název anglicky Motivating of gifted students by family science education.
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Výchova a nadání 3. od s. 36-50, 15 s. Výzkumné zprávy 5. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038488
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5117-1
Klíčová slova česky motivace; nadaní žáci; rodinné přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky motivation; gifted students; family science education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 09:08.
Anotace
Příspěvek prezentuje výzkum role rodinného přírodovědného vzdělávání v přírodovědném vzdělávání nadaných žáků.
Anotace anglicky
The paper presents research outcomes of role of family science education in science education of gifted students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 22:13