2009
Postřehy z doučování sociálně znevýhodněných(romských)dětí v jejich domácím prostředí
PAVLÍČKOVÁ, RadkaZákladní údaje
Originální název
Postřehy z doučování sociálně znevýhodněných(romských)dětí v jejich domácím prostředí
Název česky
Postřehy z doučování sociálně znevýhodněných(romských)dětí v jejich domácím prostředí
Název anglicky
Remarks from Tutorage of Socially Disadvantaged(Roma)Children in their Home Environment
Autoři
PAVLÍČKOVÁ, Radka (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Vítková, Marie - Vojtová, Věra. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 11 s. 2009
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00038517
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky
romská rodina; doučování; romské dítě; domácí učitel;didaktické metody
Klíčová slova anglicky
Roma families; tutorage; Roma child; home teacher; teaching styles
Změněno: 3. 2. 2010 21:37, Mgr. Radka Pavlíčková, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou doučování sociálně znevýhodněných dětí. Doučování probíhalo dlouhodobě přímo v jejich rodinách v rámci projektu Katedry sociální pedagogiky "Domácí učitel". Stručně přibližuje některé z postřehů a zkušeností studentů, kteří se na projektu podíleli a předkládá k zamyšlení souhrnné závěry s doučováním a výukou romských dětí obecně.
Anglicky
The article deal with problems of the tutorage of socially disadvantaged children. The tutorage took place directly in their families on a long term basis. In terms of Social Pedagogy department project called "Home teacher". The aritcle presents some brief remarks and experiences of students, who took part in this project and showes summary conclusions of tutorage and education of Roma children in general.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|