LUKÁŠOVÁ, Růžena. Služby a jejich specifické charakteristiky (Services and their specific characteristics). In Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2009, p. 6 - 10. sv. 1. ISBN 978-80-210-5112-6.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Služby a jejich specifické charakteristiky
Name in Czech Služby a jejich specifické charakteristiky
Name (in English) Services and their specific characteristics
Authors LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor).
Edition první. Brno, Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, p. 6 - 10, 5 pp. sv. 1, 2009.
Publisher Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/09:00029823
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-5112-6
Keywords (in Czech) veřejné služby; měření spokojenosti zákazníků
Keywords in English public services; measuring of customer satisfaction
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Changed: 13/3/2010 20:26.
Abstract
Jedná se o úvodní kapitolu knihy, vymezující současné chápání pojmů služba a kvalita služeb.
Abstract (in English)
The text is the introductory chapter of the book defining the current understanding of the terms service and service quality.
Links
GA402/07/1486, research and development projectName: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Czech Science Foundation, Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integra Part of Quality management in Public Sector Organizations
PrintDisplayed: 29/5/2024 09:40