C 2009

Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat

LUKÁŠOVÁ, Růžena

Basic information

Original name

Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat

Name in Czech

Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat

Name (in English)

Research procedure and data collection methods

Authors

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

první. Brno, Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, p. 64 - 82, 18 pp. sv. 1, 2009

Publisher

Masarykova univerzita, Ekonomicko.správní fakulta

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/09:00029825

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-80-210-5112-6

Keywords (in Czech)

veřejné služby; měření spokojenosti zákazníků

Keywords in English

public services; customer satisfaction measurement

Tags

Reviewed
Změněno: 10/3/2010 09:21, Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D.

Abstract

V originále

Kapitola knihy se zabývá přípravnou fází výzkumu spokojenosti zákazníků, tj. formulací cílů a volbou výzkumných metod. Podrobně jsou charakterizovány kvalitativní a kvantitativní metody sběru výzkumných dat a jejich přednosti a omezení.

In English

The book chapter deals with the introductory phase of customer satisfaction research - the formulation of research aims and the selection of research methods. The qualitative and quantitative methods of data collection have been characterized and their advantages and limitations formulated.

Links

GA402/07/1486, research and development project
Name: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Czech Science Foundation, Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integra Part of Quality management in Public Sector Organizations