s 2009

Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

LUKÁŠOVÁ, Růžena a kol.

Základní údaje

Originální název

Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

Název česky

Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

Název anglicky

Measurement of citizen satisfaction with public services as integral part of quality management in public sector organizations

Autoři

LUKÁŠOVÁ, Růžena a kol. (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, 118 s. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00029826

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-5112-6

Klíčová slova česky

veřejné služby měření spokojenosti zákazníků

Klíčová slova anglicky

public services customer satisfaction measurement

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 2. 2010 14:14, Mgr. Radka Vyskočilová

Anotace

V originále

Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými službami a poskytnout čtenářům: 1. systematicky zpracovaný text prezentující současný stav poznání a problémy současné praxe v dané oblasti, 2. přehled metodických postupů pro přípravu a realizaci měření spokojenosti občanů s veřejnými službami. Kniha reaguje na aktuální potřeby manažerské praxe a poskytuje čtenářům poznatky, které nebyly v daných souvislostech v našich podmínkách dosud zpracovány.

Anglicky

The book deals with the issue of the satisfaction measurement of citizens as clients of public sector organizations in the context of quality management of public services. The authors objective was to study, classify and synthesize the current knowledge base concerning the understanding of the term public service quality and the measurement of citizen satisfaction with public services, and to provide the readers with: 1) a systematically arranged text which presents the current state of knowledge and the issues of the current practice in the particular area; and 2) an overview of methodical procedures used for the preparation and implementation of the measurement of citizen satisfaction with public services. The book responds to the current needs of the managerial practice and provides knowledge that has not been processed so far within this framework in our conditions.

Návaznosti

GA402/07/1486, projekt VaV
Název: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru