Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích ...
LUKÁŠOVÁ, Růžena a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2009, 118 s. ISBN 978-80-210-5112-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru |
Název česky | Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru |
Název anglicky | Measurement of citizen satisfaction with public services as integral part of quality management in public sector organizations |
Autoři | LUKÁŠOVÁ, Růžena a kol. (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 1. vyd. Brno, 118 s. 2009. |
Nakladatel | Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu |
Obor | 50200 5.2 Economics and Business |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14560/09:00029826 |
Organizační jednotka | Ekonomicko-správní fakulta |
ISBN | 978-80-210-5112-6 |
Klíčová slova česky | veřejné služby měření spokojenosti zákazníků |
Klíčová slova anglicky | public services customer satisfaction measurement |
Štítky | Munipress |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 23. 2. 2010 14:14. |
Anotace |
---|
Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými službami a poskytnout čtenářům: 1. systematicky zpracovaný text prezentující současný stav poznání a problémy současné praxe v dané oblasti, 2. přehled metodických postupů pro přípravu a realizaci měření spokojenosti občanů s veřejnými službami. Kniha reaguje na aktuální potřeby manažerské praxe a poskytuje čtenářům poznatky, které nebyly v daných souvislostech v našich podmínkách dosud zpracovány. |
Anotace anglicky |
---|
The book deals with the issue of the satisfaction measurement of citizens as clients of public sector organizations in the context of quality management of public services. The authors objective was to study, classify and synthesize the current knowledge base concerning the understanding of the term public service quality and the measurement of citizen satisfaction with public services, and to provide the readers with: 1) a systematically arranged text which presents the current state of knowledge and the issues of the current practice in the particular area; and 2) an overview of methodical procedures used for the preparation and implementation of the measurement of citizen satisfaction with public services. The book responds to the current needs of the managerial practice and provides knowledge that has not been processed so far within this framework in our conditions. |
Návaznosti | |
---|---|
GA402/07/1486, projekt VaV | Název: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru |
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru |
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 11:19