STEHLÍK, Martin. Aspekty ovlivňující porozumění kartografickým vyučovacím pomůckám . In Zborník vědeckých prací doktorandov a mladých vedeckých pracovnikov. Nitra: Univerzita Konštantina Filozofa v Nitre. Nitra: Univerzita Konštantina Filozofa v Nitre, 2009, 9 s. ISBN 978-80-8094-499-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aspekty ovlivňující porozumění kartografickým vyučovacím pomůckám .
Název česky Aspekty ovlivňující porozumění kartografickým vyučovacím pomůckám
Název anglicky The aspects of the understanding of the cartographic education mediums.
Autoři STEHLÍK, Martin (203 Česká republika, garant).
Vydání Nitra, Zborník vědeckých prací doktorandov a mladých vedeckých pracovnikov. Nitra: Univerzita Konštantina Filozofa v Nitre, 9 s. 2009.
Nakladatel Univerzita Konštantina Filozofa v Nitre
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00038724
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-8094-499-5
Klíčová slova česky prostorová představivost; kartografické prostředky; kartografická zobrazení; mapa; geografické kompetence
Klíčová slova anglicky space visualisation; cartographic instrument; cartographic representation; map; geographic competentions
Změnil Změnil: Mgr. Martin Stehlík, učo 84496. Změněno: 28. 1. 2010 22:33.
Anotace
Tento příspěvek se zabývá hodnotícími přístupy různých autorů v souvislosti s využíváním a lepším pochopením kartografických vyučovacích prostředků u žáků 2. a zejména 3. období dle Rámcového vzdělávacího programu (RVP). Téma, o kterém pojednává tento článek, je zaměřeno na vymezení hodnotících přístupů k základním schopnostem a dovednostem žáků pro efektivní aplikaci map a příbuzných znázornění zemského povrchu. Východiskem pro stanovení vhodných přístupů jsou jednak požadavky Rámcového vzdělávacího programu a jednak aktuální školská praxe: učebnice, kartografické pomůcky a jejich školní využití.
Anotace anglicky
This article is about project witch is searching the using and uderstanding of cartographic education mediums and cartographic representation in pupils of 2.and especilay 3. period by Framework education programme (RVP). The project themes was focused on selection of Fundamentals aptitude and skills for efective aplication of maps and similar graphic representation of Earths surface. The solution for assesment of cartography instruments are reqirements of the Frame education program and actual schoul practices: textboooks, cartogrpahic instruments and their usage
VytisknoutZobrazeno: 26. 7. 2024 02:13