2009
Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání
BAERTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání
Název česky
Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání
Název anglicky
Education of Students with Social Disadvantage wtih Focus on Children of Roma Origin in Early Education
Autoři
BAERTOŇOVÁ, Miroslava
Vydání
Brno, 223 s. pedagogická oblast, 2009
Nakladatel
MSD
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5103-4
Klíčová slova česky
Asistent pedagoga ergodiagnostické centrum speciálněpedagogické centrum deprivace dimenze romské dítě žák se speciálními vzdělávacími potřebami školní edukace jazykový handicap romské etnikum
Klíčová slova anglicky
Teacher assistant ergo-diagnostic centre special educational centre deprivation dimension Roma child pupil with special needs school education language handicap ethno-pedagogy Roma minority school climate
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 7. 2. 2010 14:36, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Odborná publikace podává komplexní analýzu teoretických i empirických zdrojů týkajících se edukace jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na problematiku multikulturní edukace jedinců, včetně analýzy integrace jednotlivých vzdělávacích subsystémů do současného školského systému. Kniha prezentuje výsledky výzkumu Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, (MSM0021622443)
Anglicky
The senior lectureship thesis provides a full analysis of the theoretical and empirical sources dealing with education of individuals with special educational needs in area of multicultural education of individuals including analyses the integration of educational subsystems into the current school system. Book presents research Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (MSM0021622443)
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|