B 2009

Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání

BAERTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání

Název česky

Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání

Název anglicky

Education of Students with Social Disadvantage wtih Focus on Children of Roma Origin in Early Education

Autoři

BAERTOŇOVÁ, Miroslava

Vydání

Brno, 223 s. pedagogická oblast, 2009

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5103-4

Klíčová slova česky

Asistent pedagoga ergodiagnostické centrum speciálněpedagogické centrum deprivace dimenze romské dítě žák se speciálními vzdělávacími potřebami školní edukace jazykový handicap romské etnikum

Klíčová slova anglicky

Teacher assistant ergo-diagnostic centre special educational centre deprivation dimension Roma child pupil with special needs school education language handicap ethno-pedagogy Roma minority school climate

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 7. 2. 2010 14:36, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Odborná publikace podává komplexní analýzu teoretických i empirických zdrojů týkajících se edukace jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na problematiku multikulturní edukace jedinců, včetně analýzy integrace jednotlivých vzdělávacích subsystémů do současného školského systému. Kniha prezentuje výsledky výzkumu Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, (MSM0021622443)

Anglicky

The senior lectureship thesis provides a full analysis of the theoretical and empirical sources dealing with education of individuals with special educational needs in area of multicultural education of individuals including analyses the integration of educational subsystems into the current school system. Book presents research Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (MSM0021622443)

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání