D 2010

STATISTICKÁ ANALÝZA POSTOJŮ ČESKÝCH UČITELŮ K TYPICKÝM CHARAKTERISTIKÁM NADANÝCH ŽÁKŮ S DYSLEXIÍ

PORTEŠOVÁ, Šárka a Marie BUDÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

STATISTICKÁ ANALÝZA POSTOJŮ ČESKÝCH UČITELŮ K TYPICKÝM CHARAKTERISTIKÁM NADANÝCH ŽÁKŮ S DYSLEXIÍ

Název anglicky

STATISTICAL ANALYSIS OF ATTITUDES OF CZECH TEACHERS

Autoři

PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant) a Marie BUDÍKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Bratislava, 9th International Conference on Applied Mathematics APLIMAT 2010 February 2 - 5, 2010, Bratislava, od s. 943-951, 8 s. 2010

Nakladatel

Slovenská technická univerzita Bratislava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14230/10:00043338

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-89313-47-1

Klíčová slova česky

Nadaní žáci; dyslexie; faktorová analýza; test shody dvou podílů

Klíčová slova anglicky

Gifted pupils; dyslexia; factor analysis; testing homogeneity of two proportions

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 10:18, RNDr. Marie Budíková, Dr.

Anotace

V originále

Příspěvek shrnuje výsledky pilotní studie, která prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumala postoje pedagogů prvního stupně k mimořádně nadaným žákům s dyslexií a k možnostem jejich vzdělávání.

Anglicky

The present study explored teachers attitudes toward the gifted pupils with dyslexia and gifted education.

Návaznosti

MSM0021622406, záměr
Název: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti