2010
STATISTICKÁ ANALÝZA POSTOJŮ ČESKÝCH UČITELŮ K TYPICKÝM CHARAKTERISTIKÁM NADANÝCH ŽÁKŮ S DYSLEXIÍ
PORTEŠOVÁ, Šárka a Marie BUDÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
STATISTICKÁ ANALÝZA POSTOJŮ ČESKÝCH UČITELŮ K TYPICKÝM CHARAKTERISTIKÁM NADANÝCH ŽÁKŮ S DYSLEXIÍ
Název anglicky
STATISTICAL ANALYSIS OF ATTITUDES OF CZECH TEACHERS
Autoři
PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant) a Marie BUDÍKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Bratislava, 9th International Conference on Applied Mathematics APLIMAT 2010 February 2 - 5, 2010, Bratislava, od s. 943-951, 8 s. 2010
Nakladatel
Slovenská technická univerzita Bratislava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14230/10:00043338
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-80-89313-47-1
Klíčová slova česky
Nadaní žáci; dyslexie; faktorová analýza; test shody dvou podílů
Klíčová slova anglicky
Gifted pupils; dyslexia; factor analysis; testing homogeneity of two proportions
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 10:18, RNDr. Marie Budíková, Dr.
V originále
Příspěvek shrnuje výsledky pilotní studie, která prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumala postoje pedagogů prvního stupně k mimořádně nadaným žákům s dyslexií a k možnostem jejich vzdělávání.
Anglicky
The present study explored teachers attitudes toward the gifted pupils with dyslexia and gifted education.
Návaznosti
MSM0021622406, záměr |
|