PROCHÁZKOVÁ, Lenka, Marie HAVELKOVÁ a Petr KACHLÍK. VZDĚLÁVÁNÍ A KOMUNIKACE NADANÝCH ŽÁKŮ V MLADŠÍM ŠKOLNÍM VĚKU. In Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu Sborník příspěvků. 1. vyd. Ostrava: Pedagogická fakulta OU, 2010, s. 546 - 556, 10 s. ISBN 978-80-7368-769-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název VZDĚLÁVÁNÍ A KOMUNIKACE NADANÝCH ŽÁKŮ V MLADŠÍM ŠKOLNÍM VĚKU
Název česky VZDĚLÁVÁNÍ A KOMUNIKACE NADANÝCH ŽÁKŮ V MLADŠÍM ŠKOLNÍM VĚKU
Název anglicky EDUCATION AND COMMUNICATION OF TALENTED PUPILS IN JUNIOR SCHOOL AGE
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí), Marie HAVELKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr KACHLÍK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Ostrava, Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu Sborník příspěvků, od s. 546 - 556, 10 s. 2010.
Nakladatel Pedagogická fakulta OU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00043359
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7368-769-4
Klíčová slova česky nadaní žáci; komunikace; vzdělávání nadaných žáků
Klíčová slova anglicky gifted children; communication; education of gifted children
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Změněno: 9. 3. 2011 21:25.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání nadaných žáků mladšího školního věku. Popisuje dílčí výsledky dotazníkového šetření, v němž byla mimo jiné zkoumána specifika komunikace nadaných žáků. Komplexní výsledky výzkumu mohou přispět ke zvýšení informovanosti o nadaných žácích v edukačním procesu, jelikož specifické potřeby nadaných jedinců je třeba poznávat a reagovat na ně.
Anotace anglicky
This contribution deals with the education of junior school age and talented pupils problems. It describes partial questionnaire survey results, in which were furthermore the specifics of communication of talented pupils recognized. The complex results of this research can contribute to better information and knowledge about talented pupils in educational process, because it is necessary to identify and react on the specific needs of talented individuals.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 9. 6. 2024 22:23