VYBÍRAL, Petr. Workshop jako forma výuky v předmětu aplikace techniky na 1. stupni ZŠ v práci s kovy. In Mezinárodní konference: Nové technologie ve výuce 2008. Brno: MSD Brno, 2009, 5 s. ISBN 978-80-7392-091-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Workshop jako forma výuky v předmětu aplikace techniky na 1. stupni ZŠ v práci s kovy
Název anglicky Workshop as a form of teaching in the subject of technology to primary school degree to work with metals
Autoři VYBÍRAL, Petr.
Vydání Brno, Mezinárodní konference: Nové technologie ve výuce 2008, 5 s. 2009.
Nakladatel MSD Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-091-3
Klíčová slova anglicky workshop; application techniques
Změnil Změnil: Mgr. Petr Vybíral, Ph.D., učo 519. Změněno: 17. 2. 2010 11:03.
Anotace
V předmětu aplikace techniky na 1.stupni ZŠ je nutné hledat alternativní formy výuky. Tento příspěvek se zabývá speciální formou výuky v tomto předmětu, kterou je workshop. V této interaktivní dílně lektor připraví program tak, aby prostřednictvím různých technik jako je brainstorming, priorizace, mentální mapy, cizí oči, aj. došli účastníci k výstupu, který je pro ně užitečný a využitelný v jejich další práci. Díky interaktivním formám spolupráce mezi účastníky tohoto typu vzdělávání dochází k tomu, že si studenti odnášejí více podnětů pro své další praktické působení. Také je to způsob jak zařadit do výukového procesu starší řemeslné techniky. V tomto příspěvku se jedná o předmět aplikace techniky v práci s kovy a proto je do interaktivní dílny zařazeno drátenictví a tvorba drátěných šperků. Probíhal výzkum reakcí studentů na progresivní výukovou metodu.
Anotace anglicky
In the course application techniques on 1st degree elementary school need to seek alternative forms of instruction. This paper focuses on a special form of teaching in this subject, which is a workshop. In this interactive workshop instructor will prepare a program, through various techniques such as brainstorming, prioritization, mental maps, foreign eyes, etc. Participants come to the output, which is not useful and usable in their further work. Thanks to interactive forms of cooperation between the participants in this type of education is that students take with them more incentives for their further practical action. Is also a way to include the education of older craft techniques. In this paper is the subject application techniques to work with metals and is therefore in an interactive workshop included drátenictví and creating wire jewelry. Conducted research on students' responses to progressive teaching methods.
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 22:11