LUKÁŠOVÁ, Růžena and Anna VAŇOVÁ. Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy (Relationship Marketing in Local Self-government Offices). Ekonomika a spoločnosť. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta UMB v BanskejBystrici, 2009, vol. 10, No 2, p. 127 - 135. ISSN 1335-7069.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy
Name in Czech Marketing vztahů v podmínkách místní správy
Name (in English) Relationship Marketing in Local Self-government Offices
Authors LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor) and Anna VAŇOVÁ (703 Slovakia).
Edition Ekonomika a spoločnosť, Banská Bystrica, Ekonomická fakulta UMB v BanskejBystrici, 2009, 1335-7069.
Other information
Original language Slovak
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/09:00039098
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords (in Czech) vztahový marketing; úřady místní správy
Keywords in English relationship marketing; self-government offices
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Changed: 26/2/2010 13:46.
Abstract
Príspevok prezentuje vybrané výsledky medzinárodného výskumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zamerané na ohodnotenie miery implementácie relatinship marketingu v úradoch miestnej samosprávy v Českej a Slovenskej republike.
Abstract (in Czech)
Příspěvek prezentuje vybrané výsledky mezinárodního výzkumného projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research zaměřené na zhodnocení míry implementace relatinship marketingu v úřadech místní správy v ČR a na Slovensku.
Abstract (in English)
The article presents chosen results of international reserach project Relationship markeitng of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research and is focused on evaluation of relatinship marketing in local self-government offices in Czech and Slovak Republic.
PrintDisplayed: 23/7/2024 09:22