RYBÁŘ, Radovan. Poznámky k filozofii zdraví. In Škola a zdraví 21. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 15-22. ISBN 978-80-210-5070-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poznámky k filozofii zdraví
Název anglicky Notes on the Philosophy of Health
Autoři RYBÁŘ, Radovan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Škola a zdraví 21, od s. 15-22, 8 s. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60300 6.3 Philosophy, Ethics and Religion
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00051303
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5070-9
Klíčová slova česky škola; učitelství; zdraví; filozofie zdraví; filozofické poradenství; krize hodnot; duševní nesnáze
Klíčová slova anglicky school; teaching; health; the philosophy of health; philosophical consultation; value crisis; psychological difficulties
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Radovan Rybář, Ph.D., učo 1221. Změněno: 27. 2. 2013 10:18.
Anotace
Učitele, zejména humanitních a společensko-vědních oborů, je možno charakterizovat jako kutlurně-osvětového činitele. Důlěžitým úkolem současného učitele je pěstování syntetického pohledu. Ve výkonu učitelského povolání jde také o pomoc mladým lidem za úpoužití filozofického poradenství.
Anotace anglicky
The teacher, particularly in the humanities and socio-scientific fields, can be characterised as a cultural-educational figure. Another omportent task of the modern teacher is cultivation of the synthetic viewpoint. Another important aspectof the performance of the teaching profession is to help young people with the use of philosophical consultation.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 04:11