TOMÁŠKOVÁ, Eva. Barriers Elimination of Implementation of Market Orientation in the Czech Republic. In Proceedings of the 17th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe. 1. vyd. Wien: Vienna University of Economics and Business, 2009, 12 s. ISBN 978-3-9502045-8-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Barriers Elimination of Implementation of Market Orientation in the Czech Republic
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Wien, Proceedings of the 17th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe, 12 s. 2009.
Nakladatel Vienna University of Economics and Business
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/09:00029934
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-3-9502045-8-2
Klíčová slova anglicky Barriers; market orientation; Czech Republic; hi-tech firms
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 3. 5. 2012 16:21.
Anotace
The paper is focused on elimination of internal market orientation barriers. Adaptation of market orientation is not easy for some specific barriers which impede of application market orientation. The objective of the paper is to introduce barriers of implementation of market orientation at hi-tech firms in the Czech Republic; and to show possibilities of elimination of these barriers.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 11:14