2006
Evaluace kurzů celoživotního vzdělávání na Masarykově univerzitě
HAŠKOVÁ, Barbora, Marek PICHL, Jiří DAN a Ivo TELECZákladní údaje
Originální název
Evaluace kurzů celoživotního vzdělávání na Masarykově univerzitě
Název anglicky
The evaluation of lifelong learning courses at Masaryk University
Autoři
HAŠKOVÁ, Barbora, Marek PICHL, Jiří DAN a Ivo TELEC
Vydání
2006
Nakladatel
Investor Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, č. ROZV/602/2006
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vzdělávací a rozvojové projekty
Obor
50500 5.5 Law
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Rektorát
Klíčová slova česky
Hodnocení. Vzdělávání
Klíčová slova anglicky
Evaluation. Education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 4. 2010 15:42, Mgr. Marie Zejdová
V originále
Globálním cílem projektu je získání podkladů pro vytvoření fungujících regulačních mechanismů a efektivní uplatňování kvalitativních měřítek na úroveň kursů Univerzity třetího věku v podmínkách MU v Brně. Hodnocení kvality studia bude patřit v nejbližší době na řadě univerzit mezi prioritní otázky. Kvalitu studia je nutno chápat především jako kvalitu vlastního vzdělávacího procesu, to je zprostředkování poznatků, jejich vysvětlení, nikoliv pouze jako získání určité sumy poznatků. Účastníci studia musí studiem získat schopnost nejenom nabité poznatky reprodukovat a aplikovat, ale také je trvale rozvíjet. Zajištění kvality studia není jednorázový proces, ale proces kontinuální, v němž probíhá dialog o cílech, smyslu, náplni a formách vzdělávání a opatřeních k zajištění jeho kvality. Toto se v plné míře týká kursů celoživotního vzdělávání, včetně aktivit uskutečňovaných v rámci Univerzity třetího věku.
Anglicky
The global aim of the project is to collect evidence for the creation and functioning of regulatory mechanisms for effective implementation of quality standards to the level of courses the University of the Third Age in terms of Masaryk University in Brno. Quality evaluation studies will include in the near future a number of universities as priority issues. The quality of the study is to be understood primarily as the quality of their own learning process, it is the mediation of knowledge, their explanations, not only to obtain a sum of knowledge. Participants study must study not only acquire the ability to reproduce the charged and apply knowledge, but also to flourish. Ensuring the quality of learning is not a one-time process, but a continuous process of performing a dialogue on the objectives, purpose, contents and forms of education and measures to ensure its quality. This fully applies courses for lifelong learning, including activities conducted at the University of Third Age.