2010
Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-principy maximální účasti
HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁZákladní údaje
Originální název
Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-principy maximální účasti
Název česky
Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-principy maximální účasti
Název anglicky
Is our school inclusive-School for all? The analyse of schools, preview of arguments-the principles of maximum attendance
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant), Hana FILOVÁ (203 Česká republika) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2010, 0323-0449
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00043492
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Inkluze inkluzivní vzdělávání indikátory inkluze sebeevaluace
Klíčová slova anglicky
Inclusion inclusion in education inclusion indicators self-evaluation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2010 13:44, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvky prezentují výsledky výzkumného šetření, jakým způsobem školy realizují inkluzi ve svých školách; jak učitelé nahlížejí na klima školy a třídy, na principy a uplatňované strategie výuky Školy pro všechny, kterou základní školy často deklarují ve svých školních vzdělávacích programech a jaké argumenty pro inkluzi používají.
Anglicky
This three articles present the results of research, how schools impelement inclusion in their practise; how teachers have an opinion of school and classroom climate, strategy of teaching in School for all, schools that the primary school often declare in his school educational curriculum and how they argue for inclusion in their schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|