DOLEŽALOVÁ, Lenka. Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole. In Mühlpachr, Pavel. Dilemata speciální pedagogiky. 1. vyd. Brno: MSD, 2007, s. 53-57. ISBN 978-80-7392-012-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole
Název česky Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole
Název anglicky Communication forms of the deaf and hard of hearing people and their using with the teachers in the tertiary education
Autoři DOLEŽALOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Mühlpachr, Pavel. Dilemata speciální pedagogiky, od s. 53-57, 5 s. 2007.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00039474
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-012-8
Klíčová slova česky student se sluchovým posižením specifické potřeby studentů se sluchovým postižením komunikační formy sluchově postižených
Klíčová slova anglicky a student with hearing impairment specific needs of students with hearing impairment communication forms of hearing-impaired people
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D., učo 29868. Změněno: 19. 3. 2010 20:50.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy. Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole.
Anotace anglicky
This paper deals with problems of tertiary education of students with hearing impairment and their specific needs during their studies. It forms a part of theoretic resources for research which is carried out, which forms a part of dissertation thesis of this author. Results of this research are not.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 10. 5. 2024 13:46