C 2007

Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole

DOLEŽALOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole

Název česky

Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole

Název anglicky

Communication forms of the deaf and hard of hearing people and their using with the teachers in the tertiary education

Autoři

DOLEŽALOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Mühlpachr, Pavel. Dilemata speciální pedagogiky, od s. 53-57, 5 s. 2007

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00039474

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-012-8

Klíčová slova česky

student se sluchovým posižením specifické potřeby studentů se sluchovým postižením komunikační formy sluchově postižených

Klíčová slova anglicky

a student with hearing impairment specific needs of students with hearing impairment communication forms of hearing-impaired people
Změněno: 19. 3. 2010 20:50, PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy. Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole.

Anglicky

This paper deals with problems of tertiary education of students with hearing impairment and their specific needs during their studies. It forms a part of theoretic resources for research which is carried out, which forms a part of dissertation thesis of this author. Results of this research are not.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání