2007
Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole
DOLEŽALOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole
Název česky
Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole
Název anglicky
Communication forms of the deaf and hard of hearing people and their using with the teachers in the tertiary education
Autoři
DOLEŽALOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Mühlpachr, Pavel. Dilemata speciální pedagogiky, od s. 53-57, 5 s. 2007
Nakladatel
MSD
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00039474
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7392-012-8
Klíčová slova česky
student se sluchovým posižením specifické potřeby studentů se sluchovým postižením komunikační formy sluchově postižených
Klíčová slova anglicky
a student with hearing impairment specific needs of students with hearing impairment communication forms of hearing-impaired people
Změněno: 19. 3. 2010 20:50, PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole. Tvoří tak část teoretických východisek pro prováděné výzkumné šetření, které je součástí disertační práce autorky příspěvku, přičemž jeho výsledky nejsou prozatím známy. Příspěvek se zabývá problematikou terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením a jejich specifickými potřebami během studia na vysoké škole.
Anglicky
This paper deals with problems of tertiary education of students with hearing impairment and their specific needs during their studies. It forms a part of theoretic resources for research which is carried out, which forms a part of dissertation thesis of this author. Results of this research are not.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|