PROCHÁZKOVÁ, Lenka, Marie HAVELKOVÁ, Soňa KUBEŠOVÁ a Zuzana ČUČKOVÁ. Komparace sociální komunikace rozumově nadaných žáků s žáky běžné populace v edukačním procesu. PdF MU, 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komparace sociální komunikace rozumově nadaných žáků s žáky běžné populace v edukačním procesu
Název česky Komparace sociální komunikace rozumově nadaných žáků s žáky běžné populace v edukačním procesu
Název anglicky The comparison of social communication of intellectual talented pupils with common population pupils in the educational process
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lenka, Marie HAVELKOVÁ, Soňa KUBEŠOVÁ a Zuzana ČUČKOVÁ.
Vydání 2010.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Nadané děti; edukace nadaných dětí; běžná populace; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání; sociální komunikace; komunikativní kompetence;
Klíčová slova anglicky Gifted children; education of gifted children; common population; Framework educational programme for primary education; social communication; communicative skills;
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Změněno: 9. 3. 2011 21:21.
Anotace
Ve sdělení byli pomocí dotazníkového šetření a pozorování v hodině konfrontováni rozumově nadaní jedinci s běžnou populací zejména v oblasti komunikace a komunikativních kompetencí v souvislosti s požadavky RVP ZV. Pozornost byla soustředěna na objasnění charakteristik v komunikaci mezi učitelem a rozumově nadanými dětmi z pohledu učitele.
Anotace anglicky
In this statement, intellectual talented pupils were confronted by the questionnaire survey and observation during the lessons together with common population, mainly in the sphere of communication and communicating competention in connection with the requirements of RVP ZV. The attention was concentrated on the explication of the characteristics in the communication between the teacher and intellectual talented children in the view of the teacher.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 10. 6. 2024 02:46