KNOTOVÁ, Dana, Kateřina TRNKOVÁ a Lucie CHALOUPKOVÁ. Pedagogičtí pracovníci na málotřídkách- izolovaní a nekvalifikovaní? Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2009, roč. 14/2009, č. 2, s. 51-69, 18 s. ISSN 1803-7437.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogičtí pracovníci na málotřídkách- izolovaní a nekvalifikovaní?
Název česky Pedagogičtí pracovníci na málotřídkách- izolovaní a nekvalifikovaní?
Název anglicky Educator staff in small schools with composite classes- isolated and underqualified?
Autoři KNOTOVÁ, Dana (203 Česká republika, domácí), Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Lucie CHALOUPKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Studia paedagogica, Brno, Masarykova univerzita, 2009, 1803-7437.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/09:00029980
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky málotřídní škola;pedagogičtí pracovníci;kvalifikace
Klíčová slova anglicky small schools with composite classes;teaching staff;qualification
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D., učo 8942. Změněno: 13. 3. 2012 13:33.
Anotace
Text se zabývá odborným zajištěním chodu málotřídní školy ze strany pedagogického personálu.
Anotace anglicky
The aricle presents the problems involved in operating small schools with composite classes as experiente by their staff.
Návaznosti
GA406/07/0806, projekt VaVNázev: Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje
VytisknoutZobrazeno: 12. 6. 2024 12:18