SOJÁK, Petr. Reflexe aneb výběr z mozaiky významných metod při skupinové práci v rámci osobnostně-sociální přípravy sociálního pedagoga na Pedagogické fakultě MU. In Soják, P. (ed.) Symposium sociální pedagogiky na PdF MU 2. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 39-54, 15 s. ISBN 978-80-210-4945-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reflexe aneb výběr z mozaiky významných metod při skupinové práci v rámci osobnostně-sociální přípravy sociálního pedagoga na Pedagogické fakultě MU
Název česky Reflexe aneb výběr z mozaiky významných metod při skupinové práci v rámci osobnostně-sociální přípravy sociálního pedagoga na Pedagogické fakultě MU
Název anglicky The metod of reflection in the group working for developement personality and sociable competence of social pedagogue
Autoři SOJÁK, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Soják, P. (ed.) Symposium sociální pedagogiky na PdF MU 2, od s. 39-54, 15 s. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00039556
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4945-1
Klíčová slova česky Reflexe; zpětná vazba; profesní a osobnostní rozvoj; posílení sociální a osobnostní kompetence; sociální pedagog; komunikace; sebepoznání a sebezkušenost; reflexe sebe sama a prostřednictvím skupiny; chování a jednání; zvládání konfliktů; chyby ve vedení reflexe
Klíčová slova anglicky The metod of reflection; the group working; developement personality and sociable competence of social pedagogue
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 23. 3. 2010 21:25.
Anotace
V tomto příspěvku nabízíme pár vyňatých střípků popisující jevy a nápady z připravované monografie zaměřené na techniky a přístupy ve skupinové práci v rámci osobnostně-sociální přípravy sociálního pedagoga na Pedagogické fakultě MU. Článek zabývá otázkami: Jaký má význam a naplnění reflexe u studentů absolvujících sebezkušenost ve třech semestrech onoho předmětu? Jak je vnímána a jak probíhá reflexe v rámci skupinové práce?
Anotace anglicky
The paper informs about effective metods of reflection in the group working for developement personality and sociable competence of social pedagogue.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 02:36