RYBIČKOVÁ, Marta. Personality and Sociodemographic Factors as Determiners of the Teachers Life Satisfaction. In ŘEHULKA, Evžen. School and Health 21 (2). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 343-352. ISBN 978-80-7315-138-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Personality and Sociodemographic Factors as Determiners of the Teachers Life Satisfaction
Název česky : Osobnostní a sociodemografické faktory jako determinanty životní spokojenosti učitelů
Autoři RYBIČKOVÁ, Marta (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, School and Health 21 (2), od s. 343-352, 10 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00051327
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-138-6
UT WoS 000264733100035
Klíčová slova česky životní spokojenost, prestiž povolání, učitelé základních škol
Klíčová slova anglicky life satisfaction; job prestige; teachers of primary schools
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 24. 3. 2010 12:57.
Anotace
This report summarises the research involving the teachers at the selected primary schools in Brno and its vicinity. The research was aimed at monitoring the sociodemographic and personality characteristics in a sample of primary school teachers and on tracing the link between these characteristics and the teachers life satisfaction. This research is part of a more extensive research focused on the teachers and the teacher trainees attitudes towards the teaching profession from the point of view of their motives to choose teaching as their job, job prestige and job satisfaction.
Anotace česky
Sdělení se týká výzkumu, který proběhl mezi učiteli vybraných základních škol v Brně a blízkém okolí. Výzkum byl zaměřen na zmapování sociodemografických a osobnostních charakteristik vzorku učitelů základních škol a na sledování souvislosti mezi těmi charakteristikami a životní spokojeností učitelů. Výzkum je součástí širšího výzkumu zaměřeného na postoje učitelů a studentů učitelství k učitelské profesi z hlediska motivů k volbě profese, prestiže povolání a pracovní spokojenosti.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 23:50