ELIÁŠOVÁ, Petra a Věra VOJTOVÁ. Diagnostika školního prostředí z hlediska šikanování. In NĚMEC, Jiří a Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. 1. vyd. Brno: MUNI, 2009, s. 241-252, 11 s. pd. ISBN 978-80-210-5033-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diagnostika školního prostředí z hlediska šikanování
Název česky Diagnostika školního prostředí z hlediska šikanování
Název anglicky Assessment of the School Enviroment in the Terms of Bullying
Autoři ELIÁŠOVÁ, Petra (203 Česká republika) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, od s. 241-252, 11 s. pd, 2009.
Nakladatel MUNI
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00051330
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5033-4
Klíčová slova česky školní šikanování; agresor; oběť; analýza situace ve třídě; pedagogická intervence
Klíčová slova anglicky school bullying; aggressor; victim; analysis of the situation in the class; pedagogical intervention
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 13. 3. 2012 15:47.
Anotace
Kapitola prezentuje výsledky výzkumné studie realizovné v prostředí základních škol v roce 2007/2008. V jeho rámci jsme ověřovali metodiku diagnostických procesů ve školní třídě se zaměřením na depistáž případů školní šikany.
Anotace anglicky
The article presents the outcomes of research study from mainstream classrooms made in the year 2007/2008.In this framework we developed the methods and tools for assessing bullying in the classroom.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 2. 5. 2024 02:59