2010
Metodologické problémy doktorských projektů výzkumu v pedagogice
VLČKOVÁ, KateřinaBasic information
Original name
Metodologické problémy doktorských projektů výzkumu v pedagogice
Name (in English)
Methodological problems of doctoral research projects in Educational Sciences
Authors
Edition
1. vyd. Ostrava, Sikorová, Z., Malčík, M., Pavlica, K. (Eds.): Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu. Sborník příspěvků XVII. ročníku celostátní konference ČAPV. Ostrava, 9. – 11. září 2009. p. 626-633, 8 pp. 2010
Publisher
Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-7368-769-4
Keywords (in Czech)
Projekt výzkumu; pedagogický výzkum; metodologie; design výzkumu; metodologické problémy; doktorské studium
Keywords in English
Research project; educational research; research design; methodological problems; doctoral study
Changed: 11/1/2011 17:59, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
In the original language
Projekt výzkumu je v kvantitativním nebo smíšeném designu výzkumu klíčovým prvkem zdárné realizace výzkumu. Sestavení projektu činí studentům hlásícím se do doktorského studia na pedagogických fakultách nebo studentům na jeho začátku konceptuální a metodologické problémy. Nad typickými problémy se zamýšlíme a nastiňujeme možné směry jejich řešení. Vycházíme z analýzy reálných projektů doktorských výzkumů v pedagogice a oborových didaktikách. Příspěvek může být inspirativní pro kohokoli, kdo začíná s výzkumnou činností a zhotovuje plán realizace výzkumu a pro odborníky pracujícími se začínajícími výzkumníky.
In English
Research project is in the quantitative research or in the mixed methods design a key component of a successful research realization. Nevertheless, preparation of the research project presents a conceptual and methodological problem for novice students of doctoral programme in Education. The paper focuses on the typical methodological problems and suggests their possible solutions.
Links
LC06046, research and development project |
|