2009
Výukové programy jako zdroj znalostí žáků v dějepise.
RODRIGUEZOVÁ, VeronikaZákladní údaje
Originální název
Výukové programy jako zdroj znalostí žáků v dějepise.
Název anglicky
Educational programmes as sources of pupils knowledge in history.
Autoři
RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, In ŠTĚPÁNEK, K. (ed.) Vybrané problémy borové didaktiky dějepisu 2 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). od s. 28-39, 46 s. 2009
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00039837
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5019-8
Klíčová slova česky
konstruktivistické a transmisivní pojetí vzdělávání, tematická kooperativní výuka, dramatická výuka, znalost, vědomost, poznatek, Bloomova taxonomie kognitivních cílů
Klíčová slova anglicky
Constructivist and transmissive concept of education; thematic cooperative instruction; drama education; the triune brain theory; knowledge; understanding; Blooms taxonomy of of educational objectives
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 1. 2011 13:48, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
Vliv komplexních výukových metod na kvalitu a trvalost kognitivních procesů při výuce dějepisu na druhém stupni základní školy.
Anglicky
Influence of complex educational methods upon the quality and durability of cognitive processes in the tuition of history in secondary school.