D 2009

Výukové programy jako zdroj znalostí žáků v dějepise.

RODRIGUEZOVÁ, Veronika

Základní údaje

Originální název

Výukové programy jako zdroj znalostí žáků v dějepise.

Název anglicky

Educational programmes as sources of pupils knowledge in history.

Autoři

RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, In ŠTĚPÁNEK, K. (ed.) Vybrané problémy borové didaktiky dějepisu 2 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). od s. 28-39, 46 s. 2009

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00039837

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5019-8

Klíčová slova česky

konstruktivistické a transmisivní pojetí vzdělávání, tematická kooperativní výuka, dramatická výuka, znalost, vědomost, poznatek, Bloomova taxonomie kognitivních cílů

Klíčová slova anglicky

Constructivist and transmissive concept of education; thematic cooperative instruction; drama education; the triune brain theory; knowledge; understanding; Blooms taxonomy of of educational objectives

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 1. 2011 13:48, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Anotace

V originále

Vliv komplexních výukových metod na kvalitu a trvalost kognitivních procesů při výuce dějepisu na druhém stupni základní školy.

Anglicky

Influence of complex educational methods upon the quality and durability of cognitive processes in the tuition of history in secondary school.