D 2009

Tematická kooperativní výuka dějepisu u zdravotně znevýhodněných.

RODRIGUEZOVÁ, Veronika

Základní údaje

Originální název

Tematická kooperativní výuka dějepisu u zdravotně znevýhodněných.

Název anglicky

Thematic cooperative instruction in teaching history to the disabled

Autoři

RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, In PAVLOVSKÁ, M., REMSOVÁ, L.(Eds.). Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV. Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí (CD ROM). od s. 75-78, 237 s. 2009

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00039840

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4849-2

Klíčová slova česky

konstruktivistické a transmisivní pojetí vzdělávání; tematická kooperativní výuka; dramatická výuka; znalost; vědomost; poznatek; Bloomova taxonomie kognitivních cílů

Klíčová slova anglicky

thematic cooperative instruction; drama education
Změněno: 15. 4. 2010 09:56, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Anotace

V originále

Možnosti programů tematické kooperativní výuky dějepisu s nevidomými a slabozrakými dětmi, s neslyšícími dětmi a zdravými dětmi v běžné základní škole

Anglicky

Possibilities of Thematic cooperative Instruction programmes in education of blind and weak-sighted pupils, deaf and hard-of-hearing pupils, and pupils of conventionals Elementary schools.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání