2009
Tematická kooperativní výuka dějepisu u zdravotně znevýhodněných.
RODRIGUEZOVÁ, VeronikaZákladní údaje
Originální název
Tematická kooperativní výuka dějepisu u zdravotně znevýhodněných.
Název anglicky
Thematic cooperative instruction in teaching history to the disabled
Autoři
RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, In PAVLOVSKÁ, M., REMSOVÁ, L.(Eds.). Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV. Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí (CD ROM). od s. 75-78, 237 s. 2009
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00039840
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4849-2
Klíčová slova česky
konstruktivistické a transmisivní pojetí vzdělávání; tematická kooperativní výuka; dramatická výuka; znalost; vědomost; poznatek; Bloomova taxonomie kognitivních cílů
Klíčová slova anglicky
thematic cooperative instruction; drama education
Změněno: 15. 4. 2010 09:56, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
Možnosti programů tematické kooperativní výuky dějepisu s nevidomými a slabozrakými dětmi, s neslyšícími dětmi a zdravými dětmi v běžné základní škole
Anglicky
Possibilities of Thematic cooperative Instruction programmes in education of blind and weak-sighted pupils, deaf and hard-of-hearing pupils, and pupils of conventionals Elementary schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|