D 2008

Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu.

RODRIGUEZOVÁ, Veronika

Základní údaje

Originální název

Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu.

Název anglicky

Passing fancy or a permanent relationship

Autoři

RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Praha, In Dítě mezi výchovou a uměním. Dramatická výchova na přelomu tisíciletí. Sborník příspěvků z konference o dramatické výchově, kterou roku 2007 uspořádaly katedra výchovné dramatiky Divadelní fakulty Akademie múzických umění. od s. 112 – 122, 219 s. 2008

Nakladatel

ružení pro tvořivou dramatiku ve spolupráci s katedrou výchovné dramatiky DAMU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00039864

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-903901-2-6

Klíčová slova česky

dramatická výchova; principy dramatické výchovy; tematická kooperativní výuka; transmisivní a konstruktivistické paradigma; klíčové kompetence učitele

Klíčová slova anglicky

drama education; drama education principles; thematic cooperative instruction; transmissive and constructivist paradigm; key competences of a teacher
Změněno: 9. 1. 2011 18:35, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Anotace

V originále

Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu.Možnosti propojení obsahu učiva a komplexních výukových metod

Anglicky

Passing fancy or a permanent relationship. Possibilities of interconnecting the curriculum contents and complex tuition methods