2008
Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu.
RODRIGUEZOVÁ, VeronikaZákladní údaje
Originální název
Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu.
Název anglicky
Passing fancy or a permanent relationship
Autoři
RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, In Dítě mezi výchovou a uměním. Dramatická výchova na přelomu tisíciletí. Sborník příspěvků z konference o dramatické výchově, kterou roku 2007 uspořádaly katedra výchovné dramatiky Divadelní fakulty Akademie múzických umění. od s. 112 – 122, 219 s. 2008
Nakladatel
ružení pro tvořivou dramatiku ve spolupráci s katedrou výchovné dramatiky DAMU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00039864
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-903901-2-6
Klíčová slova česky
dramatická výchova; principy dramatické výchovy; tematická kooperativní výuka; transmisivní a konstruktivistické paradigma; klíčové kompetence učitele
Klíčová slova anglicky
drama education; drama education principles; thematic cooperative instruction; transmissive and constructivist paradigm; key competences of a teacher
Změněno: 9. 1. 2011 18:35, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
Přechodná známost nebo trvalý vztah (využití metod dramatické výchovy a kooperace při výuce dějepisu.Možnosti propojení obsahu učiva a komplexních výukových metod
Anglicky
Passing fancy or a permanent relationship. Possibilities of interconnecting the curriculum contents and complex tuition methods