2009
Odběratelé, zákazníci
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Odběratelé, zákazníci
Název česky
Odběratelé, zákazníci
Název anglicky
Customers
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. Druhá etapa, od s. 189-214, 25 s. 1. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00039888
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-5058-7
Klíčová slova česky
Konkurenceschopnost, hospodářská úspěšnost, podnik, zákazník
Klíčová slova anglicky
Competitiveness; economic successfulness; company; zákazník
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:39, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Předložená publikace prezentuje výsledky jedné z oblastí výzkumných aktivit Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky, a to oblasti zaměřené na konkurenční schopnosti podniků. Jedná se o prezentaci výsledků výzkumné práce realizované v roce 2009, orientované na analýzu faktorů hospodářské úspěšnosti podniků sídlících v České republice.
Anglicky
This book presents results of one of research activities of the Research center of Competitiveness of the Czech Economy, namely the area focused on competitiveness of companies. This is a presentation of the results of the research work carried out in 2009, oriented to the analysis of success factors of companies located in the Czech Republic.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV |
|