C 2009

Odběratelé, zákazníci

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Odběratelé, zákazníci

Název česky

Odběratelé, zákazníci

Název anglicky

Customers

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. Druhá etapa, od s. 189-214, 25 s. 1. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00039888

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-5058-7

Klíčová slova česky

Konkurenceschopnost, hospodářská úspěšnost, podnik, zákazník

Klíčová slova anglicky

Competitiveness; economic successfulness; company; zákazník

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 1. 2013 15:39, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Předložená publikace prezentuje výsledky jedné z oblastí výzkumných aktivit Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky, a to oblasti zaměřené na konkurenční schopnosti podniků. Jedná se o prezentaci výsledků výzkumné práce realizované v roce 2009, orientované na analýzu faktorů hospodářské úspěšnosti podniků sídlících v České republice.

Anglicky

This book presents results of one of research activities of the Research center of Competitiveness of the Czech Economy, namely the area focused on competitiveness of companies. This is a presentation of the results of the research work carried out in 2009, oriented to the analysis of success factors of companies located in the Czech Republic.

Návaznosti

1M0524, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky