Detailed Information on Publication Record
2009
Veřejné služby a jejich specifika
ŠPAČEK, David and Svatava NUNVÁŘOVÁBasic information
Original name
Veřejné služby a jejich specifika
Name (in English)
Public services and their specifics
Authors
ŠPAČEK, David (203 Czech Republic, guarantor) and Svatava NUNVÁŘOVÁ (203 Czech Republic)
Edition
Brno, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, p. 11 - 33, 23 pp. 1. vydání, ESF-16/09-02/58, 2009
Publisher
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/09:00030046
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-210-5112-6
Keywords (in Czech)
řízení kvality; veřejné služby; spokojenost občanů
Keywords in English
quality management; public services; citizens' satisfaction
Tags
Reviewed
Změněno: 13/4/2010 07:57, doc. Ing. David Špaček, Ph.D.
V originále
Text v kapitole 2 uvedené publikace shrnuje specifika veřejných služeb, představuje existující koncepce kvality v kontextu veřejných služeb a nástroje řízení kvality veřejných služeb (zde se text zaměřuje především na uvedení jejich důrazu na měření spokojenosti občanů).
In English
This text which is situated in the 2nd chapter of the academic book - outlines the specifics of public services, introduces existing concepts of quality management of public services as well as functions of quality management instruments that are being used (with regard to the instruments the text concentrates on their emphasize on citizens' satisfaction measurement in particular).
Links
GA402/07/1486, research and development project |
|