KNOPOVÁ, Blanka. Pěvecký projev v kontextu hudebního vzdělávání. In Aktuální otázky současné hudebně výchovné teorie a praxe V. první. Ústí nad Labem: Univerzita J. E. Purkyně, 2010, 5 s. ISBN 978-80-7414-225-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pěvecký projev v kontextu hudebního vzdělávání
Název česky Pěvecký projev v kontextu hudebního vzdělávání
Název anglicky Singing exhibition in the context of musical education
Autoři KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Ústí nad Labem, Aktuální otázky současné hudebně výchovné teorie a praxe V, 5 s. 2010.
Nakladatel Univerzita J. E. Purkyně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00044090
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7414-225-3
Klíčová slova česky činnosti vokální; artikulace; hlavový tón; dechová funkce
Klíčová slova anglicky vocal activities; articulation; head tone; respiratory function
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Blanka Knopová, CSc., učo 1373. Změněno: 18. 1. 2011 15:23.
Anotace
Činnosti vokální tvoří základ hudebního vzdělávání. Na základě průzkumu u dětí ve věku 11-12 let jsme zjišťovali stupeň a míru osvojených pěveckých dovedností. Zaměřili jsme se na následující oblasti: pěvecký postoj, správná dechová funkce, artikulace, hlavový tón. Výsledky poukázaly na mnoho nedostatků v oblasti práce s dětským hlasem.
Anotace anglicky
Activities form the basis of vocal music education. Based on a survey among children aged 11-12 years, we have investigated the degree and rate of acquired vocal skills. We focused on the following areas: vocal attitude, good respiratory function, articulation, tone headband. Results showed the many flaws in the work of the child voice.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 08:42