VAĎUROVÁ, Helena. Úloha školy v procesu sociální inkluze. In Inkluzivní vzdělávání není sci-fi. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Úloha školy v procesu sociální inkluze
Název česky Úloha školy v procesu sociální inkluze
Název anglicky Role of School in the Process of Social Inclusion
Autoři VAĎUROVÁ, Helena.
Vydání Inkluzivní vzdělávání není sci-fi, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní vzděávání; sociální inkluze; škola; městská část; spolupráce; speciální vzdělávací potřeby; mimoškolní aktivity
Klíčová slova anglicky social inclusion; inclusive education; school; cooperation; community; extended curriculum
Změnil Změnila: PhDr. Helena Vaďurová, Ph.D., M.Sc., učo 44568. Změněno: 21. 6. 2010 11:31.
Anotace
Přednáška se zaměřila na roli školy v procesu sociální inkluze. Byla představena spolupráce mezi běžnými a speciálními školami ve Velké Británii, filozofická a legislativní východiska inkluzivního vzdělávání a možnosti jeho realizace v rámci rozšířeného kurikula. Dále byly prezentovány příklady dobré praxe.
Anotace anglicky
The lecture focused on the role of schools in the process of social inclusion. The way of cooperation between schools and special schools and philosophical as well as legislative basis of inclusive education were introduced.Furthermore, we presented possible ways of its reralization and examples of good practice.
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 12:47