Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{888850, author = {Kaldestad, Ola Hoff and Pol, Milan and Sedláček, Martin}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {school management and leadership}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5078-5}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Vybrané otázky školského managementu. Norská perspektiva.}, year = {2009} }
TY - BOOK ID - 888850 AU - Kaldestad, Ola Hoff - Pol, Milan - Sedláček, Martin PY - 2009 TI - Vybrané otázky školského managementu. Norská perspektiva. PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021050785 KW - school management and leadership N2 - Publikace je jedním z výstupů projektu Inovace programů vzdělávání vedoucích pedagogických pracovníků v Brně/v Bergenu, který v roce 2009 realizoval Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty MU a Norská učitelská akademie v Bergenu za podpory FM EHP/Norska. Editoři přizvali ke spolupráci norské autory, kteří působí převážně v akademickém prostředí, případně ve školské a vzdělávací politice na různých úrovních. Vybraných deset textů pojednává v analytické perspektivě o vývoji a současném stavu norského školství, o vzdělávání v širším kontextu či o převažujících trendech vývoje veřejného sektoru a vzdělávání a školství v něm. Zároveň však nabízí vhled do dílčích, úžeji zaměřených témat, jako jsou např. možnosti jednání vedoucího pracovníka v byrokratickém nastavení školy, způsoby organizace vedení školy, práce školy s vizí, význam kréda učitele, kurikulární reforma, organizační rozvoj školy, koncepce vzdělávání vedoucích pracovníků škol apod. Sborník je primárně určen vedoucím pracovníkům škol, inspirací však může být pro všechny zájemce o školská a vzdělávací témata:umožňuje nahlédnout do pedagogické kuchyně jedné severské země, ale také reflektovat realitu řízení škol, školství a vzdělávání u nás. ER -
KALDESTAD, Ola Hoff, Milan POL a Martin SEDLÁČEK. \textit{Vybrané otázky školského managementu. Norská perspektiva.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 149 s. ISBN~978-80-210-5078-5.
|