2010
Five-year teacher training of primary school curriculum as a reflection
HAVEL, JiříZákladní údaje
Originální název
Five-year teacher training of primary school curriculum as a reflection
Název česky
Pětiletá příprava učitelů primární školy jako reflexe transformace kurikula
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Munster, New Pathways in the Professional Development of Teachers, od s. 313-319, 7 s. 2010
Nakladatel
Lit Verlag
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00044186
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-643-50153-0
UT WoS
000287980000047
Klíčová slova česky
Učitelství primárního vzdělávání; studijní program; kurikulum; profesionální znalosti učitele; reflexe.
Klíčová slova anglicky
Primary Education Teaching; Studying Program; Curriculum; Teacher`s Professional Knowledge; Reflection
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 4. 2011 14:28, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
In the paper there are presented the main trends in the field of innovation of the teacher training for the first grade at the primary schools at the Faculty of Education of Masaryk University. Furthermore, there are described the theoretical basis for their introduction and in the conclusion of the work there are outlined first experiences with their implementation, resulting from the analysis of student reflection.
Česky
V příspěvku jsou prezentovány hlavní trendy v inovaci studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Dále jsou popsána teoretická východiska pro jejich zavedení a v závěru jsou nastíněny první zkušenosti s jejich realizací, které vyplývají z analýzy studentských reflexí.