D 2010

Five-year teacher training of primary school curriculum as a reflection

HAVEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Five-year teacher training of primary school curriculum as a reflection

Název česky

Pětiletá příprava učitelů primární školy jako reflexe transformace kurikula

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Munster, New Pathways in the Professional Development of Teachers, od s. 313-319, 7 s. 2010

Nakladatel

Lit Verlag

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00044186

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-643-50153-0

UT WoS

000287980000047

Klíčová slova česky

Učitelství primárního vzdělávání; studijní program; kurikulum; profesionální znalosti učitele; reflexe.

Klíčová slova anglicky

Primary Education Teaching; Studying Program; Curriculum; Teacher`s Professional Knowledge; Reflection

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 4. 2011 14:28, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

In the paper there are presented the main trends in the field of innovation of the teacher training for the first grade at the primary schools at the Faculty of Education of Masaryk University. Furthermore, there are described the theoretical basis for their introduction and in the conclusion of the work there are outlined first experiences with their implementation, resulting from the analysis of student reflection.

Česky

V příspěvku jsou prezentovány hlavní trendy v inovaci studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Dále jsou popsána teoretická východiska pro jejich zavedení a v závěru jsou nastíněny první zkušenosti s jejich realizací, které vyplývají z analýzy studentských reflexí.