2010
Theoretical Framework for Development of CPV Videoweb
MINAŘÍKOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Theoretical Framework for Development of CPV Videoweb
Název česky
Teoretický rámec vývoje CPV videowebu
Autoři
MINAŘÍKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Munster, New Pathways in the Professional Development of Teachers, od s. 273-279, 6 s. 2010
Nakladatel
Lit Verlag
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00044210
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-643-50153-0
UT WoS
000287980000040
Klíčová slova anglicky
video-based learning environment; teacher education; observation; cognitive-load theory
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 4. 2011 14:04, Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
V originále
This paper introduces the theoretical background behind the development of CPV Videoweb, a video-based learning environment. Four areas that inform the theoretical background will be described in brief: Reflective practitioner theory, Observation period as silent period in teacher education, Using video cases in teacher education, Cognitive-load thoery. Finally, the practical implications for the process of developing CPV Videoweb will be discussed.
Česky
Tento článek si klade za cíl představit teoretický rámec pro vytváření CPV videowebu, elektronického učebního prostředí využívajícího videozáznamy výuky. Čtyři oblasti, které inspirují teoretický rámec, budou stručně popsány. Jedná se o teorii reflektivního praktika, pozorování jako tiché období ve vzdělávání učitelů, využití videopřípadů ve vzdělávání učitelů a teorie kognitivního zatížení. V závěru budou stručně představeny praktické implikace pro vytváření CPV videowebu.