k 2010

Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka

PROCHÁZKOVÁ, Ivana

Základní údaje

Originální název

Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka

Název česky

Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka

Název anglicky

The problems of teaching for children 6-36 months, focused on the developement of speech and foreign language

Vydání

Pedagogické kompetence v příprav studentů na učitelskou profesi, 2010

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

children education - foreign language - lector - signing - baby signs - communicative competency
Změněno: 22. 3. 2011 08:33, Mgr. Ivana Procházková

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti 6-36 měsíců při výuce cizího jazyka a obecně rozvojem řeči u takto malých dětí. V poslední době mnoho vědeckých studií prokázalo jasný přínos raného učení se cizímu jazyku. Tato práce má však svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. V tomto případě je se nabízí využití jednoho z možných postupů při výuce dětí, a sice znakové řeči pro slyšící batolata, která napomáhá k rozvoji komunikace nejen v rodném jazyce, ale i v tom cizím.

Anglicky

The communication focuses on the education competency of lector for children 6-36 months during language instruction. In the last time many scientific studies showed the clear benefit of early learning foreign language. But this work is specific, in particular because of the primary group of this education which is a group of children in the age of 6-36 moths. Usually they do not even speak in this age. In this case, lector has a possibility to use one of the procedures possible of children teaching and it is using of the babies signs. Signing helps to develop not only the communication in the native language but also in the foreign.