2010
Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka
PROCHÁZKOVÁ, IvanaZákladní údaje
Originální název
Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka
Název česky
Problematika lektorství pro děti 6 - 36 měsíců se zaměřením na rozvoj řeči a výuku cizího jazyka
Název anglicky
The problems of teaching for children 6-36 months, focused on the developement of speech and foreign language
Autoři
Vydání
Pedagogické kompetence v příprav studentů na učitelskou profesi, 2010
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
children education - foreign language - lector - signing - baby signs - communicative competency
Změněno: 22. 3. 2011 08:33, Mgr. Ivana Procházková
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti 6-36 měsíců při výuce cizího jazyka a obecně rozvojem řeči u takto malých dětí. V poslední době mnoho vědeckých studií prokázalo jasný přínos raného učení se cizímu jazyku. Tato práce má však svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. V tomto případě je se nabízí využití jednoho z možných postupů při výuce dětí, a sice znakové řeči pro slyšící batolata, která napomáhá k rozvoji komunikace nejen v rodném jazyce, ale i v tom cizím.
Anglicky
The communication focuses on the education competency of lector for children 6-36 months during language instruction. In the last time many scientific studies showed the clear benefit of early learning foreign language. But this work is specific, in particular because of the primary group of this education which is a group of children in the age of 6-36 moths. Usually they do not even speak in this age. In this case, lector has a possibility to use one of the procedures possible of children teaching and it is using of the babies signs. Signing helps to develop not only the communication in the native language but also in the foreign.