DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁ. Rozvoj klíčových kompetencí u studentů učitelství dramatickou výchovou. In Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. první. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2010, s. 18-34, 16 s. ISBN 978-80-210-5246-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvoj klíčových kompetencí u studentů učitelství dramatickou výchovou
Název anglicky Development of key competencys trough Drama Education for student teachers
Autoři DOLEŽAL, Tomáš (203 Česká republika) a Marie PAVLOVSKÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků, od s. 18-34, 16 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00044332
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5246-8
Klíčová slova česky kompetence; dramatická výchova; dovednosti a postoje; změna; rozvoj; ostych; komunikace; sebevědomí; empatie; vztahy
Klíčová slova anglicky competencys; Drama Education; skills and attitudes; change; improvement; self-consciousness; communication; self-confidence; empathy; relations
Změnil Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 12. 1. 2011 08:04.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou rozvoje klíčových kompetencí u studentů učitelství, kteří studují specializaci dramatická výchova. Jsou zde naznačena některá východiska k posuzování změny: rozvoje klíčových dovedností a postojů. V příkladech zpětných vazeb od studentů z let 2007 až 2010 se objevují změny v osobnostní i profesní rovině: zbavení se ostychu, zkvalitnění komunikace, zvýšení sebevědomí a empatie, rozvoj vztahů a jejich zkvalitnění.
Anotace anglicky
The article deals with problems of key competencys development of Faculty of Education students (focused on Drama Education). Feedback from students (between years until 2007 to 2010) reflects improvement in occupational as well as in soft skills: loss of selfconsciousness, improvement of communication and empathy, increasing self-confidence, improvement of relations.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 07:51