2010
Kvalitativní přístupy k poznávání kvality školy aneb otevírání černé skříňky a nastolování témat
ŠVAŘÍČEK, RomanZákladní údaje
Originální název
Kvalitativní přístupy k poznávání kvality školy aneb otevírání černé skříňky a nastolování témat
Název česky
Kvalitativní přístupy k poznávání kvality školy aneb otevírání černé skříňky a nastolování témat.
Název anglicky
Qualitative approaches to understanding the quality of schools or opening the black box, and raising issues.
Autoři
ŠVAŘÍČEK, Roman (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Školní psycholog/Školský psychológ, 2010, 1212-0529
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/10:00048748
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
kvalitativní výzkum, kvalita školy
Klíčová slova anglicky
qualitative research;quality of school
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 4. 2011 14:59, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
V originále
Přehled vývoje kvalitativního zkoumání školy s důrazem na kvalitu školy. Příspěvek z historického a metodologického pohledu popisuje jednotlivé přístupy, které byly a jsou používány v pedagogických vědách, sociologii a psychologii. Zaměřuje se na kvalitativní výzkumné přístupy s důrazem na jejich metodologickou stránku. Základním problémem, ke kterému budou kvalitativní výzkumy vztahovány, je kvalita školy.
Anglicky
Overview of developments in the qualitative reserach of the school with an emphasis on quality of education. The contribution describes the various approaches that have been and are used in educational sciences, sociology and psychology. It focuses on qualitative research approaches, with emphasis on their methodology. The basic problem, which will be of relating qualitative research, the quality of schools.
Návaznosti
GA406/09/0752, projekt VaV |
|