HORKÁ, Hana. Hodnotová dimenze profesních kompetencí učitele. In Pedagogické kompetence v přípravě studentů na učitelskou profesi. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnotová dimenze profesních kompetencí učitele
Název anglicky Value dimension of Teachers Professional Competences
Autoři HORKÁ, Hana.
Vydání Pedagogické kompetence v přípravě studentů na učitelskou profesi, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky axiologická dimenze výchovy; hodnotové kurikulum; výchova k hodnotám; hodnoty; výchova k lidskosti; environmentální výchova; přípravné vzdělávání učitelů; profesionální kompetence učitelů
Klíčová slova anglicky axiological dimension in education; value curriculum; value education; value; human education; environmental education; teachers undergraduate teacher training; professional competences
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 7. 1. 2011 13:09.
Anotace
Rozvoj kompetencí v přípravném vzdělávání učitelů aktualizuje zvýraznění hodnotového zřetele v soudobé interpretaci obsahu vzdělávání. Východiskem pro operacionalizaci teoreticky zdůvodněných přístupů v procesu utváření kompetencí učitele se stává analýza hodnotové dimenze kurikula vzdělávání, výchovy k hodnotám a minimálního hodnotového kurikula.
Anotace anglicky
The conception of undergraduate training of teachers actualised is emphasised the aspect of values in the contemporary interpretation of the content of education. Paper about value curriculum, humanism education, minimum value curriculum proposes ways how to elaborate on the theoretically based approaches in the process of developing teachers competence.
Návaznosti
MUNI/A/1022/2009, interní kód MUNázev: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 16:26