2010
Hodnotová dimenze profesních kompetencí učitele
HORKÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Hodnotová dimenze profesních kompetencí učitele
Název anglicky
Value dimension of Teachers Professional Competences
Autoři
Vydání
Pedagogické kompetence v přípravě studentů na učitelskou profesi, 2010
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
axiologická dimenze výchovy; hodnotové kurikulum; výchova k hodnotám; hodnoty; výchova k lidskosti; environmentální výchova; přípravné vzdělávání učitelů; profesionální kompetence učitelů
Klíčová slova anglicky
axiological dimension in education; value curriculum; value education; value; human education; environmental education; teachers undergraduate teacher training; professional competences
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 7. 1. 2011 13:09, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Rozvoj kompetencí v přípravném vzdělávání učitelů aktualizuje zvýraznění hodnotového zřetele v soudobé interpretaci obsahu vzdělávání. Východiskem pro operacionalizaci teoreticky zdůvodněných přístupů v procesu utváření kompetencí učitele se stává analýza hodnotové dimenze kurikula vzdělávání, výchovy k hodnotám a minimálního hodnotového kurikula.
Anglicky
The conception of undergraduate training of teachers actualised is emphasised the aspect of values in the contemporary interpretation of the content of education. Paper about value curriculum, humanism education, minimum value curriculum proposes ways how to elaborate on the theoretically based approaches in the process of developing teachers competence.
Návaznosti
MUNI/A/1022/2009, interní kód MU |
|