HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁ. Profesionální výkon učitele v inkluzivní primární škole. In Burkovičová, R. (ed.) Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita – Pedagogická fakulta, 2010, s. 365-372. ISBN 978-80-7368-771-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Profesionální výkon učitele v inkluzivní primární škole
Název anglicky The Professional Achievement of Teacher in Inclusive School
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Ostrava, Burkovičová, R. (ed.) Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání, od s. 365-372, 8 s. 2010.
Nakladatel Ostravská univerzita – Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00044573
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7368-771-7
Klíčová slova česky Primární vzdělávání; profesionální výkon učitele; inkluze; výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky Primary education; professional teacher`s competences; inclusion; education of pupils with special educational needs
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Změněno: 15. 3. 2011 12:24.
Anotace
Příspěvek přináší informace z výzkumu zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy řešeného v rámci výzkumného záměru PdF MU. Zabývá se analýzou profesionálního výkonu učitele v primární škole, která se proklamuje jako inkluzivní. Zkoumá strukturu profesních kompetencí učitelů pro nevyčleňující výuku, které byly analyticky vyhodnoceny na základě pozorování.
Anotace anglicky
The article brings some information from research of education of pupils with special educational needs at primary school. The research has been solved as a part of research project of the Faculty of Education of Masaryk University. It deals with analysis of professional teacher` s achievement in primary school that proclaims like inclusive. The project explores the structure of professional teacher` s competences for inclusive education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 12:40