2010
Profesionální výkon učitele v inkluzivní primární škole
HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁZákladní údaje
Originální název
Profesionální výkon učitele v inkluzivní primární škole
Název anglicky
The Professional Achievement of Teacher in Inclusive School
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Ostrava, Burkovičová, R. (ed.) Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání, od s. 365-372, 8 s. 2010
Nakladatel
Ostravská univerzita – Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00044573
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7368-771-7
Klíčová slova česky
Primární vzdělávání; profesionální výkon učitele; inkluze; výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky
Primary education; professional teacher`s competences; inclusion; education of pupils with special educational needs
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2011 12:24, PhDr. Hana Filová, Ph.D.
V originále
Příspěvek přináší informace z výzkumu zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy řešeného v rámci výzkumného záměru PdF MU. Zabývá se analýzou profesionálního výkonu učitele v primární škole, která se proklamuje jako inkluzivní. Zkoumá strukturu profesních kompetencí učitelů pro nevyčleňující výuku, které byly analyticky vyhodnoceny na základě pozorování.
Anglicky
The article brings some information from research of education of pupils with special educational needs at primary school. The research has been solved as a part of research project of the Faculty of Education of Masaryk University. It deals with analysis of professional teacher` s achievement in primary school that proclaims like inclusive. The project explores the structure of professional teacher` s competences for inclusive education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|