D 2010

Profesionální výkon učitele v inkluzivní primární škole

HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁ

Základní údaje

Originální název

Profesionální výkon učitele v inkluzivní primární škole

Název anglicky

The Professional Achievement of Teacher in Inclusive School

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Ostrava, Burkovičová, R. (ed.) Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání, od s. 365-372, 8 s. 2010

Nakladatel

Ostravská univerzita – Pedagogická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00044573

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7368-771-7

Klíčová slova česky

Primární vzdělávání; profesionální výkon učitele; inkluze; výuka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Klíčová slova anglicky

Primary education; professional teacher`s competences; inclusion; education of pupils with special educational needs

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2011 12:24, PhDr. Hana Filová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek přináší informace z výzkumu zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy řešeného v rámci výzkumného záměru PdF MU. Zabývá se analýzou profesionálního výkonu učitele v primární škole, která se proklamuje jako inkluzivní. Zkoumá strukturu profesních kompetencí učitelů pro nevyčleňující výuku, které byly analyticky vyhodnoceny na základě pozorování.

Anglicky

The article brings some information from research of education of pupils with special educational needs at primary school. The research has been solved as a part of research project of the Faculty of Education of Masaryk University. It deals with analysis of professional teacher` s achievement in primary school that proclaims like inclusive. The project explores the structure of professional teacher` s competences for inclusive education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání